Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2007

Σύντομα κοντά μας...

Την Κυριακή 4 Νοεμβρίου η εκπομπή θα 'ναι on air... Συντονιστείτε στο Star Channel 17:45.
Η εκπομπή έχει στόχο την αρχιτεκτονική και διακοσμητική αλλαγή χώρων με νέες εφαρμογές...

Ο Νότης Χριστοδούλου επισκέπτεται το σπίτι μιας οικογένειας που έχει στείλει γράμμα στην εκπομπή, γνωρίζεται με τα μέλη και συζητάει μαζί τους, εξερευνώντας τους χώρους και εντοπίζοντας τα προβλήματά τους. Στη συνέχεια παρακολουθούμε τη διαδικασία της προετοιμασίας και του σχεδιασμού, φτάνοντας στην ημέρα της μεγάλης αλλαγής, όπου τότε, αφού «διώξει» την οικογένεια, γίνονται όλες τις εργασίες και οι αλλαγές στους χώρους. Όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες συγκεντρώνονται όλοι στο σπίτι για τη... μεγάλη «αποκάλυψη». Στη διαδικασία της αλλαγής και στο τελικό αποτέλεσμα συμβάλλουν, ανάλογα με την περίπτωση, φίλοι ή συγγενείς της οικογένειας. Οι ειδικοί τους ρωτούν τα χόμπι, τα όνειρα και τις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη.

Ο ιδιοκτήτης καλείται να ονομάσει ένα επώνυμο πρόσωπο που συμπαθεί ή θαυμάζει ιδιαίτερα. Το γνωστό λοιπόν αυτό πρόσωπο προσφέρει στο σπίτι του θαυμαστή - ιδιοκτήτη ένα προσωπικό του αντικείμενο για να θυμάται πιο έντονα τη συνάντησή τους.

Σύντομα κοντά μας...




23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ...ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ!
ΜΕ ΤΟ ΝΟΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΙΓΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥΕΛΑΙΟ...
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΤΟΥ ΚΑΘΟΛΑ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΦΕΙΜ ΣΤΟΡΥ 1 ΝΟΤΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ

Δωρα είπε...

ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΕΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΔΥΟΜΙΣΗ ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ....
ΓΙΩΡΓΟΣ - ΔΩΡΑ - ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΑΝΝΟΥΛΑ

Ανώνυμος είπε...

Αν και δεν μπορούμε να παρακολουθήσουμε την εκπομπή στην Κύπρο είμαι σίγουρη πως θα είναι τέλεια με θαυμάσιες αλλαγές !Νότη καλή επιτυχία και καλή συνέχεια !
Πόλλα Φιλιά
Χριστίνα Π.
Κύπρος!

Ανώνυμος είπε...

Σας παρακαλώ θα ήθελα να μου αλλάξετε το σπίτι. έχω τέσσερα παιδιά και δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να το ολοκλήρώσω. Λίγο τα φροντιστήρια , τα έξοδα δεν κατάφερα να το τελειώσω και δεν έχω γιορτάσει ποτέ τα παιδιά μου και αυά στεναχιωριούνται.

Ανώνυμος είπε...

boa noite e com imenso prazer que estou aqui para deixar o meu comentario,gostaria que fosse realizado assim como vejo os demais
,bom adoro seu programa asisto todos os domingos e fico encantada de ver tantas maravilhas sendo realizadas,nao tenho amigas que possa fazer isso pra mim entao tomei a liberdade de escrever pra vc para vir ate minha casa para transforma-la tambem.Moramos numa casa pequena de aluguel mas tenho certeza que o propietario nao ira se importa com as mudancas que vc ira fazer que eu adoro ,bom gostaria de modificar minha sala e meu quarto ,meu quarto nem tanto mas minha sala ohhhhhhhhhhhhhhhhhh! estou casado a 6 meses

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΝΟΤΗ!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΕΙΜΑΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΑΠΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΣΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΘΛΕΙΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ!ΕΙΝΑΙ 19 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΣΕ ΙΕΚ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ!ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΝΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ.ΣΥΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΤΟΥΣ.ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ,ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ.ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠ΄ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ....ΟΛΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ!!!ΖΗΤΑΩ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ...ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ 21 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΙΡΗΝΗ!!!

Ανώνυμος είπε...

κινητο τηλεφωνο 6976413763

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημενε μας Νοτη γεια σου σου ευχομαστε η νεα χρονια να σου φερει οτι επιθυμεις και πολυ ευχαριστες εκπληξεις.Ειμαστε ο Βασιλης 16 ετων και η Νατασσα 17 ετων δυστηχως 28 Οκτομβριου 07 χασαμε τον αγαπημενο μας πατερα σε τροχαιο ατυχημα για εμας και την μητερα μας οι αλαγες του σπιτιου μας ειναι επιτακτικη αναγκη.Ηταν στα αμεσα οικογενειακα μας σχεδια να κανουμε αλαγες αλλα δυστηχως ο πατερας μας που μπορουσε δεν προλαβε,γι αυτο σε παρακαλουμε να μας βοηθησεις να αλαξουμε το σπιτι μας και να το κανουμε μια ωραια εκπληξη στην μαμα μας που το δικαιουτε και το αξιζει μιας και απο εδω και εμπρος την περιμενει δυσκολος δρομος.σε ευχαριστουμε και περιμενουμε την απαντηση σου.
email-rtgiota@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΟΤΗ ΕΙΜΑΙ Η ΕΛΕΝΑ ΕΙΜΑΙ 14 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΟΥ. ΕΧΩ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΠΟΥ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΤΗΣ ΤΗ ΡΙΤΣΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΓΙΑΤΙ ΣΥΧΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!!

Unknown είπε...

καλησπερα νοτη, ειμαι η κατερινα. Είδα αρκετες φορες την εκπομπη και εκτιμω ιδιαιτερα το γουστο σου. Μενω μονη μου και οπως καταλαβαινεις φτιαχνω το σπιτι πολυυυυ αργα!! Εχω λοιπον ενα δωματιο-βιβλιοθηκη σχεδον, το οποιο ειναι μικρο με παρα πολλα βιβλια και ενα γραφειο. Ονειρευομαι να το φτιαξω σε πολυ bauhaus διαθεσεις.. τι θα λεγες να μου δινες τα φωτα σου? δε φανταζεσαι ποσο χαρουμενη 8α μ εκανες.
σ ευχαριστω πολυ!
φιλια!
κατερινα

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΟΤΗ
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ.
ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΟΥ.
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ,ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ,ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΔΙΝΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ,ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΖΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΕΠΙΠΛΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΠΙΤΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας παιδιά του "Σιγά τον Πολυέλαιο"!! Συγχαρητήρια για την εκπομπή σας, κάνετε πραγματικά πολύ καλή δουλειά! Είμαι η Μαρία από Θεσσαλονίκη, 28 ετών. Ζητώ τη βοήθεια σας για να κάνω μια έκπληξη στους γονείς μου οι οποίοι τώρα ζουν μόνοι τους (μιας που και οι δυο κόρες πλέον μένουμε αλλού..) σε ένα σπίτι που είναι καινούργιο και μεγάλο αλλά δεν κατάφεραν να το φτιάξουν έτσι όπως πρέπει να είναι πραγματικά, ζεστό και με θαλπωρή! Ευχομαι να επικοινωνήσετε μαζί μου και να με βοηθήσετε να προσφέρω μια τόσο έντονη συγκίνηση στους δικούς μου οι οποίοι έχουν αγωνιστεί πολύ όλα αυτά τα χρόνια και θα ήθελα να τους δω να ζουν όμορφα! Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, πάντα επιτυχίες!
email. mzaroval@for.auth.gr

Ανώνυμος είπε...

Γειά σας παιδιά του "Σιγά τον πολυέλαιο" θα ήθελα να μου πείτε στο τελευταίο επεισόδιο της Κυριακής για την κατασκευή με τις λυγαριές. Πως θα μπορούσα να φτιάξω κάτι παρόμοιο? Το παραγγείλατε κάπου ή το φτιάξατε μόνοι σας?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αναστασία anasta211@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα είμαι ο Γιάννης και έχουμε μαζί με την γυναίκα μου την Στέλλα μια οικογένεια τριών (Αναστασία 3).
έχουμε ένα σπίτι σχετικά καλό αλλά θέλει κάποιες πινελιές χρωμάτων και κυρίως διακόσμησης και έχουμε στερέψει λίγο ,μένουμε καβάλα δεν ξερω αν ερχεστε τοσο μακρια αλλα ειπα να το προσπαθησω ευχαριστω πολυ το e-mail μου είναι persie_gr@yahoo.com

Ευχαριστώ πολύ.

Ανώνυμος είπε...

γεια σας παιδια!!γεια σου νοτη τρελε!!ψαχνω απεγνωσμενα και ελπιζω να με βοηθησεις να βρω την κατασκευη της ζαρντινιερας απο αλουμινιο η inox που εχει κρυφο φωτισμο και θεσεις για κλαδια για να βαλω στην τραπεζαρια μου!!!τελειο εργο και με ενδιαφερει πολυ να μαθω απο που το βρηκατε η το φτιαξατε..στειλτε μου μηνυματακι στο e-mail louloudias@yahoo.gr σας ευχαριστω πολυ..καλη συνεχεια και καλες επιτυχιες!!!!!!!!!!

δεσποινα είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ.ΠΡΙΝ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΑΣ.ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΑΤΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΣΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ

Unknown είπε...

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ. ΕΙΜΑΙ FUN ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ... ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΥΓΕΙΑΣ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ, ΚΛΠ) ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ;
ΕΜΕΙΣ Π.Χ. ΕΙΜΑΣΤΕ 3ΜΕΛΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ Σ' ΕΝΑ 2ΑΡΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ. ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ 1 ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ (διότι τα έπιπλα που έχουμε είναι από την εργένικη ζωή του συζύγου μου). ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ ΛΥΣΕΙ ΣΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ, ΩΣΤΕ Ο 2 ΕΤΩΝ ΓΙΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑΣ ΠΛΕΟΝ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΟΥ (ΝΟΤΗ) ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ.
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ.
ΛΑΜΠΡΙΝΗ-ΣΩΤΗΡΗΣ-μικρος ΧΡΗΣΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ. ΕΙΜΑΙ FUN ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ... ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΥΓΕΙΑΣ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ, ΚΛΠ) ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ;
ΕΜΕΙΣ Π.Χ. ΕΙΜΑΣΤΕ 3ΜΕΛΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ Σ' ΕΝΑ 2ΑΡΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ. ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ 1 ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ (διότι τα έπιπλα που έχουμε είναι από την εργένικη ζωή του συζύγου μου). ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ ΛΥΣΕΙ ΣΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ, ΩΣΤΕ Ο 2 ΕΤΩΝ ΓΙΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑΣ ΠΛΕΟΝ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΟΥ (ΝΟΤΗ) ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ.
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ.
ΛΑΜΠΡΙΝΗ-ΣΩΤΗΡΗΣ-μικρος ΧΡΗΣΤΟΣ

paris είπε...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΝΟΤΗ. ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΠΥΡΓΟ;

Unknown είπε...

ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ "ΣΙΓΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥΕΛΑΙΟ" ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΑΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ!!!ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΩ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ,ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ!ΜΠΑΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΓΝΩΣΤΗ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΧΩΡΟ ΠΙΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ - ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ . ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙ ΜΙΑΣ ΠΕΝΤΕΜΕΛΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΣΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ. ΖΗΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΑ ΣΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ! ΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 16 ΕΤΩΝ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΜΑΡΙΑ 7 ΕΤΩΝ! ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΜΙΑΣ ΑΛΛΑΓΗΣ....ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ Μ'ΕΝΑ ΠΟΛΥΕΛΑΙΟ!!!!!!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ !!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο , Μπράβο με απλά και φθηνά (σχετικά) υλικά καταφέρνεις να κάνεις αριστουργήματα. Διατηρώ μια ιστοσελίδα και θα ήθελα να σου παραχωρήσω μια στήλη να γράφεις συμβουλές διακόσμησης! φυσικά θα γίνεται λόγος στο όνομα σου κ την εκπομπή σου. Περιμένω αγωνιωδώς την απάντησή σου ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

agapite m noti...parolo pou emis stn kipro dn mporoume na doume tn ekpompi s,ime sigouri oti skizi!!!elpizw tou hronou na ehoume kai emis tn dinatotita na tn vlepoume.kali epitihia talentara m se oti kai an kanis!

Hypnotherapy είπε...

Ο Νότης θα ξανακάνει τέτοια εκπομπή? andapap@gmail.com

 
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA